Sunday 1 July 2012

Paling aku benci bila aku dengan sepupuku


Paling aku benci bila aku dengan sepupuku

  1. Bila nak keluar lepak (tak kisah lar kat mana pun) kita nak berseronok, tiba2 salah satu ‘cousin’ (cousin konon >=( ) ada la mula nak buat muka la, muka touching, sad emotion la, apa la... dengan masalah dia la apa lagi... yang paling aku panas sekali tu dia bukan NAK bagitahu aku pon! Dia bagitahu cousin yang lagi (cousin yang ada) mana la aku tahu dia tengah EMO!!! Bukan dia ada masalah, tapi buat masalah adalah! Bengang je aku! Dah la nak sambut new year eve... tahun 2012 pulak tu!!!! Grr… memori inilah yang aku paling benci sekali!!!! >=( Oh! Kau jangan risau! Lain kali bila KAU datang je rumah aku, aku dah TAK NAK bawa pergi mana2 dah! Dengan kaum2 kau sekali aku x hingin! X(
  2. Bila bermesej je cakap nak keluar pergi berjalan-jalan kat mana2 la. Contoh la nak lepak sama time hari bulan 2@3 June... sebelum ‘sudah’ tiba tarikh tersebut. Aku SMS, kau tak balas. Aku call, kau tak ‘pick up the damn phone’! Seriously, aku tak kisah kalau tak jadi lepak, but at least balas la mesej @ jawap la call aku! Macam la phone tu ada masalah! Grr… panas je! Tak pa la, aku p lepak orang lain lagi bagus! X(
  3. Aku tak kisah kalau diorang ni macam2 perangai. Tapi bila nak keluar lepak aje, mula nak gedik2, mengada-ada la… mana tak lambat! X(
  4. Bila ada masalah diorang baru nak cari kita (sama dengan kawan) bila dah senang, apa lagi... lupa la kat kita yang tak seberapa ni... X(
  5. I really like my only style… tapi bila salah satu ‘cousin’ suruh tukar style aku yang tersendiri ni kepada yang lagi bagus (seperti member @ bukan member suruh juga) menang aku TAK SUKA... kau tu kena cermin diri dulu barulah nak judge orang!!! X(

Nasib baiklah 5 perkara je yang aku boleh bagi disebabkan kau tu ‘keluarga’ aku (keluarga la konon X( ). Kalau aku dengan kau ditakdirkan tidak rapat lagi... dah lama aku bagi 10 or 100 perkara2 ini kat engkau!!! X(

No comments:

Post a Comment